من اعتیـاد دارم . .

خرید بک لینک
سلطان غم ، چشم و چراغم مادرتنها گل گلزار باغم مادربعد از خدا تنها امیدم مادرمن با دعایت روسفیدم مادرمادر پرستار دلم ای روشنی بخش و چراغ منزلم در قلب من این آرزوی آخر استگویند بهشت در زیر پای مادر استای وای من قدر تو را نشناختم من را ببخش تنها به خود پرداختم مادر پرستار دلم ای روشنی بخش و چراغ منزلمتو با بدی ام ساختی و سوختی تنها چراغ خانه را من اعتیـاد دارم . ....

ما را در سایت من اعتیـاد دارم . . دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 220 تاريخ: دوشنبه 24 ارديبهشت 1397 ساعت: 0:46

حضرت آیت الله سیدعبدالکریم کشمیری-رحمة الله علیه- به ماه شعبان که ماه پیامبر صلی الله علیه و آله است؛ مخصوصاً به شب نیمه شعبان عنایت داشتند که تولد امام زمان در نیمه شعبان بوده و دربارۀ آن احتمال قدر هم گفته اند.می فرمودند: شب نیمهی شعبان،سه بار سورهی یاسین، یکی "به نیّت طول عمر" و یکی "به نیّت وسعت رزق" و یک بار "به نیّت صحت جسمانی"، خوانده شود.ا من اعتیـاد دارم . ....

ما را در سایت من اعتیـاد دارم . . دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 241 تاريخ: دوشنبه 24 ارديبهشت 1397 ساعت: 0:46

صفحه بندی